Zwroty i Reklamacje


Klient będący konsumentem ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 28 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby skorzystać z tego prawa, należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy  odesłać go na adres firmy wraz z paragonem i nieużywanym towarem. Pieniądze zostaną przelane na konto Klienta w ciągu 7 dni roboczych od dnia dostarczenia zwracanego towaru do siedziby firmy.

Dane do wysyłki:
PROAL Paweł Urbański - KELPI.PL
ul. Kartuska 493
80-298 Gdańsk


Formularz może także zostać przesłany pocztą elektroniczną pod adres: sklep@kelpi.pl

Jeśli do zakupionego towaru dołączone były prezenty, Klient jest zobowiązany do ich zwrotu.

Koszt dostarczenia towaru do siedziby firmy ponosi Klient.

Klient będący Przedsiębiorstwem (firmą) nie ma możliwości zwrotu towaru zakupionego bez podania przyczyny.

 

Reklamacje

Aby złożyć reklamację, należy wypełnić formularz reklamacji towaru i skontaktować się z Działem Obsługi Klienta w celu dalszych ustaleń. W tym celu prosimy napisać: sklep@kelpi.pl lub zadzwonić: +48 604 651 487.