Najczęściej Zadawane Pytania

 

W jaki sposób zarejestrować konto w sklepie?

Aby założyć konto, wypełnij formularz rejestracyjny. Do realizacji zamówień niezbędne jest podanie adresu email i wybranie hasła oraz podanie swoich danych adresowych.

Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?

Nie musisz. Jednak pamiętaj, że zarejestrowani Klienci mogą łatwiej sprawdzić status swojego zamówienia, dokonać wymiany towaru czy zgłosić reklamację, dlatego zachęcamy do rejestracji - założenie konta zajmie Ci tylko chwilę.

W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie?

Akceptujemy przelewy, wpłaty przez systemem płatności PayU oraz płatność przy odbiorze paczki u kuriera (obowiązuje płatność wyłącznie gotówką). Tutaj znajdziesz więcej informacji na ten temat.

 

Kto dostarczy moje zamówienie?

Przesyłki z naszego sklepu dostarcza kurier DPD lub kurier InPost w przypadku paczkomatów.

Kiedy otrzymam paczkę?

Zamówienia w naszym sklepie są realizowane maksymalnie w ciągu trzech dni roboczych - poinformujemy Cię mailowo o każdej zmianie statusu Twojego zamówienia. Kurier dostarcza przesyłkę w ciągu dwóch lub trzech dni roboczych - otrzymasz od nas numer paczki, który umożliwia śledzenie jej podróży.

 

Czy mogę otrzymać fakturę na swoje zamówienie?

Tak - na życzenie Klientów wystawiamy faktury VAT. W formularzu dostawy podaj swój NIP, a faktura zostanie dołączona do zamówienia.


Czy mogę dokonać zmian w złożonym zamówieniu?

Tak. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, najprawdopodobniej będziemy mogli coś zmienić - skontaktuj się z nami jak najszybciej! Zadzwoń: 602 736 457 lub napisz: sklep@kelpi.pl

Czy mogę anulować zamówienie?

Tak. Poinformuj nas o tym mailowo pod adresem sklep@kelpi.pl lub telefonicznie pod numerem 602 736 457. Przygotuj numer zamówienia, aby ułatwić nam jego identyfikację.

Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Tak. Poważnie traktujemy kwestie bezpieczeństwa - chronimy dane osobowe Klientów zabezpieczając serwery i szyfrując wszelkie informacje dotyczące transakcji.

 

Przesyłka dotarła uszkodzona, co zrobić?

Jeśli stan zewnętrzny paczki budzi Twoje wątpliwości, sprawdź jej zawartość w obecności kuriera i wypełnij protokół uszkodzenia - pozwoli to na złożenie reklamacji w firmie kurierskiej.